„Iubirea de sine m-a ajutat să scap de o depresie severă. Mi-am vindecat și alte probleme de sănătate, cum ar fi atacurile de anxietate, aritmia, răcelile frecvente și chiar o gleznă luxată. Partea cea mai frumoasă este că devin pe zi ce trece mai fericită și mai senină”.

Enjoying the sun

 Începe fiecare zi astfel: De îndată ce te trezești dimineața, pune-ți următoarea întrebare: ”Mă dezaprob în vreun fel?” Dacă descoperi în tine chiar și cea mai mică dezaprobare, elimin-o și înlocuiește-o cu aprobarea de sine. Amplifică apoi cât poți de mult această stare.

Ia o decizie. Exprimă-ți următoarea intenție: ”De-a lungul acestei zile îmi propun să fiu atent la toate momentele în care mă voi dezaproba pe mine însumi, să renunț la această dezaprobare și să o înlocuiesc cu aprobarea de sine, apoi să amplific din ce în ce mai mult această stare!”

Tu cum îți petreci timpul atunci când trebuie să aștepți la semafor? Astfel de momente sunt ideale pentru a-ți cerceta mintea în căutarea dezaprobării de sine și pentru a te detașa de aceasta, înlocuind-o cu aprobarea. Dacă vei face acest lucru în momentele libere ale zilei, viața va deveni infinit mai frumoasă.

Am experimentat puterea iubirii. Ori de câte ori am o stare mai proastă, îmi spun ”Te iubesc!”, iar starea dispare. Tehnica funcționează perfect pentru mine”.

Ori de câte ori te simți iritat, frustrat, enervat sau trăiești o altă stare de spirit negativă, fă o mică pauză și devino conștient de ceea ce se întâmplă în mintea ta. Este foarte posibil să te dezaprobi pentru un motiv sau altul sau să dezaprobi pe cineva. Propune-ți să te detașezi de această stare și înlocuiește-o cu starea de spirit opusă. Oferă-ți ție, persoanei în cauză sau situației care te nemulțumește, aprobarea ta. Amintește-ți că atașamentul față de starea negativă de spirit a dezaprobării nu te ajută cu nimic, dar îți face foarte mult rău, căci energia ei te otrăvește. Ia următoarea decizie: ”De acum înainte voi gândi pozitiv. Renunț la dezaprobare și o înlocuiesc cu aprobarea”.

Încheie fiecare zi astfel:  După ce am început să practic aprobarea înainte de culcare, am ajuns să dorm mult mai bine, dar și să am nevoie de mai puțin somn pentru a mă odihni. Dacă se întâmplă să mă trezesc în toiul nopții, îmi spun ”Te iubesc” și astfel mă liniștesc instantaneu și adorm la loc cu ușurință. Practic, mă simt alt om.”

Aplică și tu această metodă și vei constata că vei începe să dormi mai bine. În fiecare seară, de îndată ce îți pui capul pe pernă, cercetează-ți mintea. Poate că încă mai este nemulțumită din anumite motive care s-au întâmplat peste zi sau nu înțelege anumite evenimnte. Nu-ți mai bate capul cu ele. Amintește-ți că mintea nu cunoaște răpunsurile la întrebările pe care i le pui. În continuare, verifică dacă mai ai motive de nemulțumire și detașează-te de ele. Înlocuiește-le cu mulțumirea, indiferent de evenimentele petrecute. Scufundă-te în prețuirea de sine, la fel ca într-o baie fierbinte. Culcă-te pe vibrația aprobării de sine și vei dormi mai bine decât oricând până atunci.

După ani de insomnie, am renunțat în sfârșit la orice griji legate de somn. Mă simt plin de încredere, căci îmi ofer aprobarea mea chiar înainte de a adormi”.

Dacă ți se întâmplă de-a lungul zilei să cazi pradă negativității, probabil că ți se pare dificil să treci la o stare de spirit pozitivă. Nu-ți mai respinge însă propria negativitate. Nu-i mai spune: ”Nu”. ”Nu” este un cuvânt negativ, deci nu te poate duce la pozitivitate. Devino pozitiv, spunând ”da” tututror stărilor prin care treci, inclusiv celor negative. Prin aprobarea lor, tu renunți la starea de dezaprobare și o înlocuiești cu cea de aprobare. Devii astfel mai fericit și mai senin. Aplică puterea lui ”da” și nu vei mai avea niciun motiv de stres sau de frustrare. Gândește-te că este o simplă decizie.

Ia decizia de a fi pozitiv. Aceasta te va ajuta să te deplasezi în direcția fericirii, abundenței, sănătății și păcii interioare. Încearcă această metodă. Vei constata că te va satisface.

 

Sursa: ”Iubește-te pe tine însuți”

